Vanzatori

In platforma AdSelect sunt disponibile urmatoarele functionalitati pentru cei care gestioneaza vanzarea de spatiu publicitar, organizate in module si evidentiate astfel:

  1. Configurari generale specifice vanzatorului
    • a. Setari nomenclatoare generale
    • b. Setari utilizatori si drepturi de acces
    • c. Setari nomenclatoare specifice ale panourilor publicitare, clasice si digitale
    • d. Configurari contracte – definire servicii si parametri specifici la nivel de companie
    • e. Utilizatori si echipe de lucru (acolo unde este cazul)
    • f. Introducere parteneri (clienti sau furnizori)
  2. Inventar
    • a. Locatii
    • b. Detalii panouri publicitare si informatii tehnice specifice
    • c. Modulul de evidenta autorizatii legale
  3. Media
    • a. Configurare proprietari de media si informatii asociate
    • b. Definire mecanisme de plata a costurilor de media
    • c. Contracte de intermediere
  4. Ofertare – modul specific in care fiecare vanzator isi poate gestiona:
    • a. Selectia din disponibil/inventar propriu
    • b. Cereri de oferte pentru revanzare de la alti furnizori
    • c. Prioritizarea selectiei pana la definitivare in diverse etape
    • d. Istoricul ofertelor date la clienti
    • e. Validarea ofertei acceptate final si trimiterea spre contractare
  5. Functionalitati pentru panouri digitale
    • a. Interfete specifice de planificare pe ore/zile cu scenarii creative
    • b. Agregare campanii pentru planificare distributii per fiecare panou
    • c. Player multimedia per panou
    • d. Monitorizare automata video
    • e. Monitorizare video pentru evidentiere indicatori trafic
  6. Contractare campanii media
    • a. Setup initial proiecte, generare documente aferente
    • b. Organizare evenimente decorare/neutralizare
    • c. Coordonare operatiuni de comanda furnizori (decorare, neutralizare, monitorizare)
    • d. Monitorizare/validare activitati
    • e. Ajustari si actualizari campanii media
  7. Raportare BRAT – functionalitati de raportare specific BRAT (daca este cazul)
  8. Coordonare furnizori servicii
    • a. Productie de materiale publicitare
    • b. Decorare/neutralizare
    • c. Magazie si curierat
    • d. Monitorizare calitativa
    • e. Monitorizare foto
    • f. Mentenanta si intretinere panouri publicitare
  9. Modulul financiar
    • a. Emitere facturi de client
    • b. Preluare facturi furnizori (acolo unde este cazul)
    • c. Export facturi catre aplicatii terte de contabilitate generala (Pluriva, Ciel, etc)
    • d. Management E-Factura clienti si furnizori
    • e. Rapoarte financiare specifice
  10. Modul taxe administratia publica locala - generarea declaratiilor fiscale pentru fiecare oras din Romania